KNALLELAND MED SÖTASTE♥

Tjoo alla:)

Idag blev det en spontan tripp till stan med min Emelie♥

Hahaha, jaa..vad ska man säga? finns inte så mycket å säga ,
D  U  Ä  R  B  Ä  S  T  !  ♥

Blev inte att jag köpte något nytt.♥
Men en superkul dag på stan med bästavän,
& massa nya minnen skapades <3

Har jag någon gång sagt hur mycket jag uppskattar din vänskap ? <3

Vi har känt varandra ända sedan den första dagen jag flyttade hit,
och sedan dess har vi alltid hållt ihop i vårt och tort, <3

Jag skulle aldrig låta våran vänskap försvinna,
för vi 2 har så sjukt kul ihop, och det är du, Emelie, som känner mig bättre än någon annan,
och det vet du <3



........


Iaf, sedan så åkte jag hem med bussen,
gick ut och sprang , åt och slappa. :)

Nu så ska jag kolla på film och mysa.♥

Skola imorgon.. -.-''



Och förresten!
Jag har kollat igenom era kommentarer om vad ni vill se på min blogg,
och jag ska så fort jag har tid lägga ut det ni önska :) ♥

FORTSÄTT GÄRNA ATT KOMMENTERA VAD NI VILL SE PÅ MIN BLOGG!!!




Pussss♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0