@ mammas jobb :)


Hejsan alla läsare..
I skrivandens stund så sitter jag på mammas jobb och har grymt tråkigt.
Det finns absolut inget att göra här,, så tur att jag tog med mig datorn. :)
Nu sitter jag i soffan och chattar, redigerar bilder m.m :) Om ungefär 5-10 minuter så drar jag till skolan...då e de möte med kontaktlärarna m.m ...

Nu är det bara några få dagar kvar tills skolan börjar på riktigt.. och jag måste erkänna att jag har lite smått paniks ångest, hahaha. Det är så mycket jag måste hinna med tills skolan börjar, som att köpa en massa grejer o fixa lås m.m

Haha, ja ni får ha en bra dag så hörs vi ikväll. :)


Puss



Kommentarer
Postat av: Felicia;)

måste ni fixa egna lås? ;O

2010-08-26 @ 20:55:13
URL: http://thisisthegame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0