MÄRTAA IN THA HOUSE!

Tjoo bloggen :)
Just nu så sitter jag här && njuter utav fredagen. ♥

Idag var jag med fiiia och friida,
detvarnice!

Vi drog till city,, för vi va tvungna att vänta i 1 timma och 15 fucking minuter!
jag haaaatar att bussen inte går förrens kvart över tre när man slutar 14:00 på fredagar -.-''

hhaahah, iaf, på håltimman så spela vi in en video (aa``
as kul, ahhaha.

tänker dock inte lägga ut den här,
den e för pinsam för det ;'d !

Iaf, nu ska jag njuta av resten utav fredagkvällen,
imon blirre antagligen sova hoss Sofiia♥


Puss,
hörs senare. :)



och btw,
tack för alla kommentarer om "VAD VILL NI SE PÅ MIN BLOGG?"
fortsätt kommentera , så ska jag försöka lägga ut mer intressanta inlägg där ni får bestämma vad ja ska skriva om. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0