Sista dagen på sommarlovet..
Idag är det sista dagen på sommarlovet innan möten och "lära känna-dagar" .. Nu på fredag har jag möte med klassföreståndarna m.m , sedan helg (bröllop och en massa) och sedan på Måndagen så är det möte för dom som inte har möte på fredagen så då är jag ledig ^^<3
Sedan på Tisdag & Onsdag så äre lära känna dagar.. o det står att man ska ta med sig badkläder!?!?
jag badar INTE.
Hahahaha, och sedan på torsdagen börjar skolan som vanligt... "//

Men jag har haft ett underbart sommarlov och tiden har ju bara rusat iväg?
Men jag har hunnit med väldigt mycket ändå. :)


Här kommer en massa bilder på ungefär 10% av vad jag gjort i sommar.. :)



HAHAHAHHAHA vissa kommer döda mig för vissa bilder x'd








Hahhaha gullig bild :D ♥



HAHAHHAA, EMELIES GEGGAMOJJA♥
.....mums..... *not*




Milkshake♥



Okej, nu bilder från tjejkvällen med emelie & nattis
*en dag att minnas*   ÄLSKAR ER ♥♥




HAHAHA, denna bilden e så söt för det ser ut som om nattis inte har något hår xD





HAAHHAHAHAHA, VISSA BLEV LIIIITE MER FLUMMIGARE ÄN ANDRA.... ^^

och nej....vi var inte fulla eller dragna på nått sätt.....säger vi





hmm....

HAHAHAHA :D



Bara för Sune är sötast<3




Dom tre sista där var från när ja va med josse.♥




Puss ♥

Kommentarer
Postat av: josefine :)

haha, söta bilder :d

2010-08-22 @ 21:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0