Bloggare...?

haha, nej det kan man verkligen inte kalla det!

Ursäkta för en svin dålig uppdate , vet inte vad jag har för ursäkt faktiskt, haha, men ursäkta i alla fall. :)

Just nu så kollar jag idol och annat. :)
Mina favoriter bland tjejerna är nog Alice, Madeleine, Minnah och Linnea.
Och killarna vet jag inte riktigt...tycker nog att tjejerna är liiite bättre i år.
Men bland killarna så är Olle, Jay och Sebastian helt klart bäst. :)

Jaja, nog med det.
Nu ska jag krypa ner i min säng och kolla satc!
(Sex and the city♥)
Har jag inte sagt det redan, så säger jag det igen.

JAG Ä L S K A R Sex and the city!
Känner absolut ingen annan som är så sjukt sex and the city-galen!
Har hela boxen hemma med alla säsonger, och jag måste nog säga att om jag får välja tre stycken absoluta favorit ägodelar så blir det
♥Sex and the city-boxen!
♥Desperate Housewives-boxen! <----även också en stor favorit. ;)
♥Systemkameran
♥Datan

jaa, jag vet att det blev en för mycket, men var bara tvungen att ta med datan.


Nä nu ska jag kolla sex and the city!♥
...inte för att jag inte har något avsnitt som jag inte sett, för det har jag inte. Hahaha, gud. har ju kollat på varenda avsnitt minst 10 gånger.
Jag vet vad som kommer hända i varje avsnitt...men, men.
Kommer nog aldrig sluta älska det ;)

Hahahah, märta, vilket liv du har!


Pusss♥
XXXX



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0