INSTOPPAD TRÖJA.

vad tycker ni om instoppad tröja ?

själv tycker jag att det kan bli ap snyggt med en instoppad collagetröja i ett par shorts . . .
Men jag vet inte riktigt..
Har testat instoppad tröja i jeans, och på mig...njaa, det passar nog inte. Eller gör det det?
jag vet inte om jag skulle "våga" gå ut på stan i ett par jeans, och en instoppad tröja, utan att känna mig uttittad/konstig.
Men jag ska lägga ut en bild till er (kommer innom kort, lovar.) där jag har instoppad tröja i höga jeans, så får ni säga vad ni tycker :).



Nikon D50  '

Shorts;ginatricot  pösig tröja;JC.





pusssss :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är snyggt :) kör på det!

2010-09-10 @ 22:09:52
Postat av: Anonym

snyggt, men det passar inte sååå bra på dig, ta inte illa upp :)

2010-09-18 @ 20:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0